
E Mail: rize.ikk@tmmob.org.tr |
RİZE İKK HABERLERİ |
 |
|
TMMOB
RİZE İKK DAN BASIN AÇIKLAMASI: TMMOB‘ye bağlı meslek odalarının
ilimiz şube ve temsilciliklerinin oluşturduğu TMMOB Rize İl Koordinasyon
Kurulu olarak; mesleğimize, meslektaşlarımıza ve Odalarımıza sahip
çıkacağız, üst birliğimiz TMMOB‘ye yönelen her türlü tasfiye girişimine
karşı hep birlikte ve yan yana mücadelemizi sürdüreceğiz. Haberin
Devamı için tıklayın |
TMM OB
42. DÖNEM 1. DANIŞMA KURULU YAPILDI: 6 Ekim 2012
tarihinde, saat 10:00’da Milli Kütüphane Konferans Salonu/Ankara’da yapılan 42 Dönem 1. Danışma kurulu toplantısına il temsilciliği Yürütme kurulu ve İKK sekreteri
Sn. Metin BIÇAKÇI katıldı. Toplantıda birde konuşma yapan BIÇAKÇI,
Özellikle gündemde tutulan Cansel Malatyalı hususuna da değinerek bu konunun
tartışılma yerinin kendi Oda danışma kurulu olduğunu, gündemin bu konuyla
gereksiz meşgul edildiğini söyledi. Bunun yanı sıra İKK yönetmeliği
çerçevesinde Bileşenlerin hareket etmediğini bazı odaların bütçelerini dahi
bildirmelerinden imtina ettiğini Rize İKK olarak örnek vererek söyledi.
Bununla birlikte İş sağlığı ve güvenliği konusunda her gün duyulan iş
kazalarından bahsederek bu konuda MMO nun daha önce mühendislere vermiş
olduğu ve iptal edilen yetki belgeleriyle ilgili nasıl bir yol izlendiğini,
mağduriyetlerin nasıl giderileceğini sordu. Haberin
Devamı |
19
EYLÜL TMMOB MÜHENDİS, MİMAR VE ŞEHİR PLANCILARI DAYANIŞMA GÜNÜ:19
Eylül 2011 Pazartesi günü "TMMOB Mühendis, Mimar ve Şehir Plancıları
Dayanışma Günü" tüm İKK‘lar aracılığı ile örgütlü üyelerimizin katılımıyla
kitlesel basın açıklamaları yaptı.TMMOB 19 Eylül‘de ülkemizin
her yerinde "Bu gün hepimiz TMMOB‘liyiz" diyen emek ve demokrasi güçleri ile
birlikte birleşti.Rize İl Temsilciliğimizde basın açıklaması 19 Eylül
2012 , saat 18:30 da TMMOB Rize il temsilciliği lokalinde yaptı.
|
RİZE
İKK TÜM TEMSİLCİLERİN KATILIMIYLA TOPLANDI: 14 Hazıran 2012 de
TMMOB Rize il temsilciliğinde geniş katılımlı İKK toplantısı yapıldı.
Toplantıya Makna Mühendisleri odası adına Başkan Metin BIÇAKÇI, Sekreter
Coşkun YEĞEN, Ziraat Mühendisleri Rize Şubesi adına Başkan Muhammet PERTEK,
İnşaat Mühendisleri adına Başkan Mehmet ÇOLAKOĞLU, Elektrik Mühendisleri
Odası Adına Serkan BİRBEN, Jeoloji Mühendisleri odası adına Başkan Hakan
YANBAY, Harita ve Kadastro Mühendisleri adına Başkan Bülent AKYÜZ, Sehir
Planciları odası adına İsmail Hakkı SANDIKÇI, Kimya Mühendisleri Odası adına
Esra HACIFAZLIOĞLU, Jeofizik Mühendisleri Odası adına Murat AKBULUT katıldı.Toplantı İKK Sekreteri Sn. Metin BIÇAKÇI
Başkanlığında TMMOB Rize İl temsilciliği toplantı salonunda
gerçekleştirildi.
Toplantıda gerek basınla ilgili bilgilendirme toplantılarının
olabildiğince toplu olarak yapılmasına , yerel yöneticilerle olan
ilişkilerin yürütülmesinde birlikte hareket edilmesine karar verildi. Bu
dönem yapılacak faaliyetler görüşüldü. Öncelikle Rize Kent Sempozyumu
yapılması konusunda çalışmaların başlatılmasına karar verildi.

Birlikte hareket, Birlikten güç doğar
prensibiyle,
Rize
İl koordinasyon kurulu 2012-2013 dönem sekreterliğinin çağrısıyla toplanan
odaların temsilcileri birlikte hareket edip, Rize nin sorunları ve çözüm
önerileri konusunda etkin görev alınması hususunda görüş birliğine varıldı.
Düzenlenecek olan Rize Kent Sempozyumunda;
“Kentleşme olgusu içerisinde yer alan sosyal, kültürel, tarihi, ekonomik ve
çevresel unsurlar ile bu unsurların birbirleriyle olan etkileşimleri gündeme
taşınacak, sorunların bilimsel çözüm önerileri” tartışmaya açılacaktır.
Binlerce yıldır, Doğal, kültürel ve tarihi değerleri ile dünya mirası olarak
ayrıcalıklı varlığını sürdüren Rize’miz; sürekli verdiği göçler, zamanında
yada geç yapılan yapılmaya devam eden yatırımlar veya yapılması gerekli
olduğu halde israrla yapılmayan yatırımlar, ulaşım ve kentleşme
politikaları, plansızlık, işsizlik ve yoksulluğun neden olduğu sorunlarla
boğuşan bir Rize
İlimizin hatta bölgemizin ana geçim kaynağı olan Çay konusunda yıllarca
çözülemeyen sorunlar, özel sektör politikaları mutlaka gözden
geçirilmelidir.
Daha
modern, daha gelişmiş, göç vermeyen, Yaşanabilir bir Rize için…
Rize’miz; İzlenen ve Uygulanan yanlış politikalar sonucunda: bölgede sıkça
oluşan doğal afetler, trafik, deniz ve hava kirliliği, zehirli atıklar,
tabiatın korunamaması, yeşil alan ve orman talanı, tarihi dokunun
bozulması, plansız kentleşme, yanlış yatırımlar, işsizlik, yerinden edilme,
barınma ve güvenlik sorunları nedeniyle yaşanamaz hale getirilmiş
bulunmaktadır.
Rize’nin kalkınması ve sürdürülebilir çevre için her odaya kendi alanında
görevler düştüğünü belirten İKK Sekreteri Metin BIÇAKÇI, bu dönemde Rize
Kent Sempozyumu düzenleyip sorunların tartışılacağını belirti
Bununla birlikte “Gerek basınla ilgili bilgilendirme toplantılarının
olabildiğince toplu olarak yapılmasına yerel yöneticilerle olan ilişkilerin
yürütülmesinde birlikte hareket edilmesinde” fayda vardır.
Haber:
Rize haber |
TMMOB
YÖNETİM KURULU GÖREV DAĞILIMI YAPTI :Türk
Mühendis ve Mimar Odaları Birliği’nin 31 Mayıs-3 Haziran 2012 tarihlerinde
Ankara’da gerçekleştirilen 42. Olağan Genel Kurulu sonucunda belirlenen
Yönetim Kurulu, 9 Haziran Cumartesi günü gerçekleştirilen ilk toplantısında
görev dağılımını yaptı.
Yürütme Kurulu şöyle oluştu:
Başkan: Mehmet Soğancı (Makina Mühendisleri Odası)
II. Başkan: Züber Akgöl (İnşaat Mühendisleri Odası)
Sayman: Ayşegül Oruçkaptan (Peyzaj Mimarları Odası)
Ali Fahri Özten (Harita ve Kadastro Mühendisleri Odası)
H. Can Doğan (Maden Mühendisleri Odası)
Bahattin Şahin (Mimarlar Odası)
Ayşe Işık Ezer (Şehir Plancıları Odası) |
 39.
DÖNEM 3. DANIŞMA KURULU 30 EYLÜL'DE TOPLANDITMMOB 39.
Dönem 3. Danışma Kurulu toplantısı 30 Eylül 2007 Pazar günü Ankara'da
yapıldı. Dedeman Oteli'nde gerçekleştirilen toplantı saat 10.00'da
başladı.
Toplantıda ağırlıklı olarak "Ülkemizde yaşanan gelişmelere paralel olarak
TMMOB'nin görev ve sorumlulukları nelerdir? Neler olmalıdır?" başlığında
görüş alışverişinde bulunuldu. Türkiye'de son dönemde yaşanan gelişmelerin
ve bu çerçevede TMMOB'ye düşen görevlerin değerlendirildiği toplantıya
400'ün üzerinde kişi katıldı. |
RİZE İKK: "NEDEN ISRARLA NÜKLEER ENERJİ ?" |
TMMOB
Rize İKK Sekreteri Metin Bıçakçı, 30 Ocak 2007 tarihinde bir basın açıklaması
yaparak,
"Nükleer Güç Santrallerinin Kurulması ve İşletilmesi ile Enerji Satışına İlişkin
Kanun Tasarısı"nın TBMM gündeminden düşürülmesi gerektiğini söyledi. Bıçakçı,
MMO Rize İl Temsilciliği'nde düzenlediği basın toplantısında, gelişmiş ülkelerin
dışladığı nükleer enerji konusunda son derece tutarsız ve yanıltıcı açıklamalar
yapıldığını belirterek, "Çevreye uygun teknolojilere yapılacak yatırımlarla
ülkemizin enerji sorununu ortadan kaldıracak potansiyelimizin olduğunun
bilincindeyiz." dedi.
Neden Israrla Nükleer Santral?
Nükleer Santral ile 'ucuz elektrik üretildiği' doğru değil !.Nükleer enerji çok
pahalıdır. Şüphesiz nükleer elektriğin gerçek maliyeti tesis söküm ve radyoaktif
atık maliyetleri hariç tutulsa dahi, rüzgar gücünden de, biyogazdan da, bazı
güneş enerji teknolojilerinden ve jeotermal enerjiden de daha pahalıdır.
Nükleer ve fosil yakıt santralleri, enerji kayıplarına yol açan bir enerji
anlayışına dayanmaktadır. bu tarzda üretilen elektriğin önemli bir kısmı iletim
ve dağıtım esnasında kaybedilir.
Nükleer enerji ve nükleer silah bir madalyonun iki yüzü olduğu için nükleer
gücün barışçıl kullanımı gerçekte söz konusu değildir. Çünkü nükleer santral
atıkları nükleer bomba hammaddesidir ve yine nükleer santraller vasıtasıyla
uranyum zenginleştirilmesi yapılır.
Nükleer enerji ömrü yüz binlerce yıl olan çözümsüz ve ölümcül radyoaktif atık
üretir.
Nükleer Santral yapımı çok uzundur ve getirisi çok sınırlıdır. Bütün yasal
onaylardan geçmiş bile olsa, bir nükleer santralin yapımı ilk elektriği üretene
kadar en az 10 yıl sürer. bugün nükleer enerjinin dünya birincil enerji üretimi
içindeki payı sadece %5'tir (Toplam elektrik üretimindeki payı ise % 16).
Yenilenebilir enerji kaynakları çok daha kısa zamanda üretime geçebilmektedir.
Türkiye'de yenilenebilir enerji için mayıs 2005'de çıkarılan yasanın oldukça
zayıf olmasına rağmen, altı ay içerisinde yenilenebilir enerji üretimi için
Türkiye'nin toplam elektrik kurulu gücünün dörtte biri kadar (11.000 MW)
yenilenebilir enerji yatırımı başvurusu olmuştur.
Rüzgar Enerjıisi Kullananlara Yakıt Faturası 'Gelmez !'
Bilindiği Üzere; Nükleer santralların maliyetini oluşturan en önemli kalemi
işletme ve yakıt teminidir. Dünyada karşılaşılan nükleer santral kazaları
işletme sırasında yapılan hatalardan kaynaklanmaktadır. Ayrıca nükleer
santrallardan barışcıl amaçlarla yararlanılacağı konusunda dünyayı yönetenleri
ikna etmek de oldukça maliyetli olmaktadır. Nükleer yakıtların artan maliyeti ve
nükleer santrallarda olası kazaları önlemek için kalifiye elemanların
çalıştırılması gereği nükleer santralların işletme maliyetini giderek
arttırmaktadır.
Rüzgar güç santrallarının bakım ve onarımı ilk yatırımın yüzde 2'sini aşmamakta
ve işletme giderleri içinde herhangi bir yakıt kalemi bulunmamaktadır. Rüzgar
enerjisi kullananlara her hangi bir yakıt faturası gelmemektedir.Nükleer güç
santrallarının son maliyet kalemi ise, santralın kapatılması sonrası bertaraf
edilmesi maliyetidir. ABD de kapatılması kararlaştırılan maine yankee nükleer
güç santralının bertaraf edilmesinin ABD Enerji Bakanlığı tarafından öngörülen
maliyeti ilk yatırımının 8 katıdır. ayrıca depolanan nükleer atıkların yüzlerce
yıl korunmasının maliyetleri de buna eklenmek durumundadır. Rüzgar güç
santrallarının kullanım sonrası istendiğinde ortadan kaldırılması ise nükleer
santralların aksine, para kazandıran bir işleme dönüşmektedir.
Bir nükleer santralde reaktörün problem çıkarma riski %0.18 dir. yapılan bir
araştırmada avrupa'da ülke başına 1.16 nükleer santral düşüyor. bu oranı ülke
sayısı ve risk oranı ile çarparsanız gayet ciddi ve tehlikeli bir "risk" elde
edersiniz. yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelmenin gerekliliğini bundan
başka birşey gösteremez sanırım..
umarım türkiye enerji politikasını (bari!) adam akıllı, şunun bunun yatırımına
hortumuna heba etmeden yapar da; biz (geleceğin)enerji sektörü mühendisleri boş
konuşmuş olmayız..
Son 30 Yıldır Amerika'da tek bir nükleer santral siparişi yapılmamıştır. 1980
yılından önce kararlaştırılan Nukleer Santrallerin 100 tanesi iptal edilmiştir.
Almanya tüm nükleer santrallarını bir plan çerçevesinde kapatmayı
kararlaştırmıştır ve yenilerini kurmamaktadır. Daha önce kurulmuş olan Nukleer
Santrallerden Abd'de 11 tanesi, kanada'da 7 tanesi kapatılmıştır. Endüstrileşmiş
ülkeler, beşikten mezara maliyetleri çok yüksek olduğundan, yeni nükleer santral
kurmamaktadır. İçinde yaşadığımız dünyanın en büyük sorunlarından biri nükleer
santralların neden olduğu olumsuzlukların ve atmosferin içerisinde biriken
nükleer atıkların nasıl bertaraf edileceğidir.
Yukarıda bahsettiğimiz nedenlerden ötürü “ Nükleer Güç Santrallerinin
Kurulması ve İşletilmesi ile Enerji Satışına İlişkin Kanun Tasarısı"nın TBMM
gündeminden düşürülmesi gerekmektedir.
Metin BIÇAKÇI
TMMOB Rize IKK Sekreteri |
İKK'LARIN KATKI PAYLARI HESAPLAMASINDA TÜM BİLEŞENLER
DİKKATE ALINACAK
Bilindiği üzere TMMOB İl/İlçe
Koordinasyon Kurullarının çalışma usul ve esaslarının düzenlendiği "TMMOB
İl/İlçe Koordinasyon Kurulları Yönetmeliği" 8-9 Nisan 1989 tarihinde yapılan
TMMOB Olağanüstü Genel Kurul kararı ile kabul edilerek yürürlüğe girmiş ve TMMOB
38. Olağan Genel Kurulu'nda ise üzerinde değişiklik yapılmıştır.
İlgili yönetmeliğin 1'inci maddesinde "İl/İlçe Koordinasyon Kurulları"
tanımlanmış olup "TMMOB Yasa ve Ana Yönetmeliği'nde belirtilen amaçlara
ulaşabilmek için, bağlı Oda birimlerinin çalışmalarını koordine etmek, daha
etkin ve verimli bir çalışma ortamı sağlamak için gerekli olan güç birliği,
dayanışma ve ortak davranışı sağlamak amacıyla, o İl'deki oda merkez, şube ve
temsilcilikleri bünyesinde toplayan, TMMOB İL KOORDİNASYON KURULU, o İlçe'deki
oda temsilciliklerini bünyesinde toplayan, TMMOB İLÇE KOORDİNASYON KURULU
oluşturulur." düzenlemesi ile il koordinasyon kurulunu oluşturan birimler, o
ildeki tüm oda merkez, şube ve temsilcilikleri olarak ifade edilmiştir.
Yine aynı Yönetmeliğin "Koordinasyon Kurulunun Oluşumu" başlıklı 2. maddesi ise
"TMMOB İl Koordinasyon Kurulu, o ildeki Oda Merkez, Şube ve Temsilcilik
birimlerinden, İlçe Koordinasyon Kurulu o ilçedeki temsilcilik birimlerinden
oluşur. İl ve İlçe Koordinasyon Kurulu o il veya ilçe'de en az beş Oda
Temsilciliği olması halinde oluşturulur. Üyelik gönüllü değil zorunludur."
düzenlemesi getirerek, koordinasyon kuruluna o il veya ilçedeki odaların
üyeliğini zorunlu kılmaktadır.
Aynı Yönetmeliğin Bütçe başlıklı 9. maddesi " Harcamalar kurul kararıyla
Sekreterya tarafından yapılır ve ayda bir kurulca denetlenir. Sekreterya o yıl
içinde tahmini bütçeyi hazırlar. Hazırlanan bütçenin onayında oy çokluğu
esastır. Birimlerin katılım payları; her birimin bir yıl önce gerçekleşen
bütçesinin birimlerin bir yıl önce gerçekleşen toplam bütçesine bölümünün, İKK
tahmini bütçesi ile çarpımı sonucu bulunur. Birimler katılım paylarını İl/İlçe
Koordinasyon Kurullarının Bütçe esaslarını düzenlemekte olup Sekreteryaya makbuz
karşılığı yapar" diyerek, birimlerin katılım paylarının hesabı ve koordinasyon
kurulunun bütçe esasları konusuna açıklık getirmektedir.
İlgili maddeler çerçevesinde durum değerlendirildiğinde, TMMOB İl Koordinasyon
Kurulları; o ildeki oda, şube ve temsilciliklerinden oluşmakta olup, üyelik
zorunludur. Bütçe başlıklı 9. maddede bahsedilen birimleri "o İldeki odalar,
şubeler ve temsilcilikler" oluşturmakta olup, katılım payı hesaplanırken, İl
Koordinasyon Kurulunu oluşturan tüm bileşenlerin aktif ya da pasif olmalarına
bakılmaksızın tamamı esas alınmalıdır.
Bilgi ve gereğini rica ederiz.
Saygılarımızla.
N. Hakan GENÇ
Genel Sekreter Vekili |
Haber
Tarihi : 2007-02-18 |
MÜHENDİS VE MİMARLAR'DAN ESEN'E 2 DOSYA |
RİZE -
Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği (TMMOB) Rize İl Koordinasyon
Kurulu Sekreteri ve aynı zamanda Makine Mühendisleri odası Rize il
Başkanı Metin Bıçakçı, Rize il Yönetimi ile birlikte Vali Kasım Esen’i
ziyaret etti.
Ziyaret esnasında Rize ilinde yapılması gereken çalışmalar ilgili olarak
MMO başkanı Bıçakçı Vali Esen’e 2 dosya sundu. Bıçakçı, Vali Esen’i
ziyareti esnasında "Asansörler, kaldırma iletme makineleri içinde son
derece emniyetli bir taşıma aracı olmak zorundadır. İnsan sağlığı ve can
güvenliğini doğrudan etkileyen ürün grupları içerisinde yer alması
nedeniyle asansörler; tasarım, imalat, montaj, işletmeye alma,
ruhsatlandırma ve kullanım aşamalarında ülkemizde zorunlu standartlar ve
yönetmelikler kapsamına alınmıştır. Aynı şekilde asansörler, AB
ülkelerinde de riskli ürün grubu listesinde yer alarak, CE İşareti
Standardı’na tabi tutulmuştur.
13 Ocak 2005 tarih ve 25699 sayılı Resmi
Gazetede yayımlanarak 1 Nisan 2005 tarihinde yürürlüğe giren yönetmelik
doğrultusunda gerekli çalışmaların yapılması için odamızdan istenen her
türlü desteği valimizin talimatları doğrultusunda yapabilecek donanıma
sahibiz" dedi.
Haber karadeniz gazetesinde de yayımlanmıştır. |
ÇAYKUR'DA
ÇALIŞAN ÜYELERİMİZİN GÖREVDE YÜKSELME SINAVI İLE İLGİLİ TOPLANTI YAPILDI
1 Mayıs 2007 tarihinde TMMOB Lokalinde Ziraat Mühendisleri Odası Rize
Şube Başkanı Muhammet PERTEK ve IKK Rize İl Başkanı Metin BIÇAKÇI
Başkanlığında "Çaykur‘da Meslekte Yükselme ve Kısım Müdürlüğü Sınavı"
ile ilgili toplantı gerçekleştirildi. Toplantıya 16 Kısım Müdürü
adayı katıldı. Mühendis üyelerimizin görüşleri temelde 4 maddede
toplandı. Bunlar şöyle sıralanabilir;
1- Tarım ve İşletme Kısım Müdürlüğü kadrolarının arttırılması
2- Sınavın seviyesinin mevzuatın dışına çıkılmadan, mühendislik
seviyesinde tutulması
3- Sınav tarihinin ara dönemlere çekilmesi, mümkünse 2007 kampanya
dönemi bitince gerçekleştirilmesi
4- Mühendislerle Teknikerlerin aynı sınava alınmalarının mesleki
açıdan etik olmaması.
2 Mayıs 2007‘de bu 4 maddelik görüşler; Çaykur Genel Müdür
Yardımcıları Sayın Osman KESER ve Sayın Yunus KALDIRIM, Personel Daire
Başkanı Ahmet ÖZGÜMÜŞ ve Teftiş Kurulu Başkanı Süleyman PINARBAŞ‘ın da
bulunduğu toplantıda dile getirilmiştir.
Çaykur Genel Müdür Yardımcıları konuyu değerlendirmeye alacaklarını,
mühendislerin mağdur edilmeyeceklerini, haklarının korunacağını ve adil
bir sınav olacağını söylemişlerdir. Ayrıca sınavın konularının
üniversiteye verileceğini ve akademik yönden konuların
değerlendirileceğini bildirmişlerdir. |
DİKKAT!
EMEKLİLİĞİMİZ VE SAĞLIĞIMIZ TEHLİKEDE!
Sosyal güvenlik alanında Anayasa Mahkemesi kararı doğrultusunda tüm
çalışanlar için ortak norm ve standart sağlayacak bir düzenleme
yapılması gerekirken; Anayasa Mahkemesi'nce iptal edilen 5510 Sayılı
Yasa'dan da geri bir yasa taslağı ortaya çıkmıştır.
Hükümet, bir yandan sosyal güvenlik
açıklarının büyüdüğünü söylerken bir yandan da sağlık alanındaki
uygulamalarıyla, özel hastanelere, ilaç tekellerine aktardığı payı
artırmayı hedefliyor. Türkiye, OECD ülkeleri arasında devletin sosyal
güvenlik sistemine prim katkısı olmayan tek ülkedir. Avrupa Birliği
ülkeleri sosyal güvenlik ve sağlık için bütçelerinin yarısını harcarken,
Türkiye'de bu oran bütçenin beşte birine ulaşmıyor.
Eğer bu tasarı yasalaşırsa sağlık ve
sosyal güvenlik haklarımızda bir dizi kayıp oluşacak:
Kadınlar için 58, erkekler için 60 olan
emeklilik yaşı hem kadınlar hem de erkekler için 65'e çıkarılacak...
Emekliliğe hak kazanmak için halen 7.000 gün prim ödemek gerekirken
9.000 gün prim ödemek gerekecek. Hastalık, kaza, ameliyat gibi
nedenlerle hastaneye yatmak gerekince "katılım payı" adı altında para
ödenecek, bütün sağlık hizmetleri paralı olacaktır. Yeniden çalışmaya
başlayan emeklilerin, emekli aylıkları kesilecektir. Ölüm aylığı
bağlanması için 900 gün yerine, 1800 gün prim ödenmiş olması
gerekecektir.Emekli aylıkları yüzde 23 ile yüzde 33 arasında
düşürülecek.. Emekli aylığı bağlama oranlarında "alt sınır"
kaldırılarak, emekli aylıkları düşürülecektir. Hastalık, kaza, ameliyat
gibi nedenlerle hastaneye yatmak gerekince “katılım payı” adı altında
para ödenecek...
TBMM'ye sunulan yasa tasarısının geri
çekilmesini, geniş katılımlı bir tartışma ortamında çalışılarak
taleplerimiz doğrultusunda yeniden düzenlenmesini istiyoruz.
Halkın Sağlık ve Sosyal Güvenlik hakkını
gasp etmeyi amaçlayan SSGSS yasasına karşı mücadelemizi sürdürecek,
sağlığımıza ve geleceğimize sahip çıkacağız.
Tüm yurttaşlarımızı, ülkemizde yaşayan
herkesi ilgilendiren bu konudaki “Herkese Sağlık ve Güvenli Gelecek
Hakkı” çerçevesinde etkinliklerimize katılmaya ve sahip çıkmaya
çağırıyoruz..
Zümrüt
Rize Gazetesi 15/2/2008 |
|